czwartek, 1 listopada 2018

LO Hello magic fall

Dzień dobry w listopadzie. Słoneczna, złota jesień
już chyba za nami, wprawdzie zdążyłam skorzystać z pogody,
ale mimo to czuję lekki niedosyt - brakuje mi słońca!
Pozostało powspominać, dlatego - przy pomocy kolekcji
Magic Fall Studio Forty designs - zrobiłam layout, który jest 
pamiątką spaceru - na zdjęciu krakowskie Planty.
 
Zapraszam na bloga (klik) - gdzie znajdziecie mnóstwo prac
z jesiennej kolekcji :)
 
 
 Layout powstał na papierze do technik mix media.
Do zrobienia tła użyłam pasków papieru - ścinków, 
jakie pozostały mi po poprzednich pracach.
Zbieram papierowe paski z moich ulubionych kolekcji
- tutaj posłużyły mi za "ramki" zdjęć. Różne długości
i kolory urozmaicają stonowany layout. 
 

 
Dla nadania koloru użyłam akwareli, glimmer glam i tuszu.
Barwne kleksy to naklejki ze starszego zestawu naklejek Colors of memories 
- świetnie tutaj pasują, prawda? Listki i napisy powstały
z pomocą zestawu stempli  Leaves -small stamp set #10
 oraz Magic - stamp set #78. I jeszcze ciekawostka - regularne kropki, jakie
pojawiają się na LO, to znak interpunkcyjny z zestawu Alpha Typed - stamp set #79.
 

 
Kolejny projekt to jesienne kartki. Tutaj również skorzystałam 
z papierowych ścinków, tym razem dla nadania faktury tła. 
 
 KURS NA WYKONANIE TŁA ZNAJDZIECIE
 
 

 
Gotowe kartki:
 


 

Wykorzystane produkty:
 
 


 
 

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...