wtorek, 6 grudnia 2016

Nowości GOscrap

GOscrap częstuje nas świątecznymi smakołykami w postaci naklejek.
Z prawdziwą przyjemnością wyklejam nimi grudniownik, są niesamowicie urocze.


Zobaczcie zresztą sami - znajdziecie tu cztery wzory do wyboru, ale od razu mówię, że posiadanie
tylko jednego jest niemożliwe - cała przyjemność w wybieraniu, dopasowywaniu tej jednej, jedynej :)

Naklejki Christmas time 1 z panem bałwankiem:


 Naklejki Christmas time 2 z uroczym pierniczkiem:


Naklejki Winter is here - na zimowo, z kakao i czekoladą:



Naklejki New Year New Year - ostatnie z kolekcji - świąteczno - noworoczne.


Uwielbiam je od pierwszego spojrzenia i przyznam, że mam więcej niż jeden arkusz z każdej
- nie chcę, by ich zabrakło do albumów, scrapów, kartek.
Wieczorem pojawi się w Papierowym mój grudniownik - tak, tak, mam i ja!
Przesyłam serdeczności - Magda


1 komentarz:

Sylwia-eR pisze...

Nawet nie wiedziałam,że takie dodatki są. Wyglądają kusząco :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...