piątek, 25 października 2013

Kurs - nadawanie faktury za pomocą farb

W czwartki pojawiam się na blogu I Kropki, tak było i ostatnio :)
Tym razem obok pracy pojawił się mój kurs, dotyczący barwienia tekturek, ale nie tylko. Pokazałam kilka prostych sposobów na to, jak za pomocą farby akrylowej i prostych narzędzi można nadać malowanej tekturce nie tylko barwę, ale i fakturę. Nałożenie farby w odpowiedni sposób sprawi, że ozdoba naszej pracy będzie ciekawsza. 

To tylko małe wprowadzenie, kurs możecie zobaczyć TUTAJ, zapraszam :)







12 komentarzy:

qedziorq pisze...

niby prosta sprawa, ale wiele możliwości, też często je stosuję:)

Ala M. pisze...

szalenie kobiece kartki wyczarowałaś :)

Magda Wisiorek pisze...

Dziękuję ;) Sprawa prosta, ale czasem na najprostsze rzeczy ciężko wpaść, sama wiem :)
CarmenAlice - ooo chyba masz na myśli szpilki? ;)

Ewelina pisze...

marzę by choć raz w życiu założyć szalenie eleganckie czerwone szpilki :)
odwagi BRAK!
Jednakże Twoje -dla mnie- wyzwania uwielbiam po stokroć,odkrywam w ten czas niepoznane zakątki mego maleńkiego talentu!
Jesteś wspaniałą inspiracją!!
Dziękuję;)

rudlis pisze...

Piękne kartki :) Kursik też ciekawy!

moj maly art swiat pisze...

Witaj Magdo nie wiedziałam gdzie odpisać więc wybrałam ten blog bo masz ich tyle że trudno mi było określić który jest twym głównym - więc wybrałam ten , dziękuje ci odwiedziny i pozostawienie po sobie śladu - dla mnie są każde słowa przemiłe bardzo ważne - ty masz Magdusiu tak interesujące blogi prace i pomysły który przedstawiasz cą bardzo ciekawe i piękne więc aby za dużo się nie rozpisywać powiem krótko zostaję u ciebie a ty zaglądaj proszę do mnie często pozdrowienia ciepłe ślę Maria

mała sztuka pisze...

cudne pozdrawiam ciepluteńko

Katlus pisze...

super kartka:) a szpilki rewelacyjne:)

Boei pisze...

Piękna karteczka:) Bardzo oryginalna;)

Katrin pisze...

Супер! Спасибо за идею)

mośtynka pisze...

Karteczka bardzo kobieca
dziękuje za kursik ,moze kiedyś się odważę...

fasoolka pisze...

Wspaniała kartka!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...