środa, 18 lipca 2012

Kartka na poprawę nastroju :)

Kartka w kolorach, jej zadaniem jest poprawienie humoru za każdym razem, gdy się na nią spojrzy (jeszcze nie wiem, czy działa). Dla lepszego podkreślenia barwy kwiatów, fioletowe tło lekko rozbieliłam akrylówką. Nie mogłam się powstrzymać i dodałam ulubione perełki w płynie. 
Kto się doliczy ile kolorów pereł jest na kartce??
A misiek załapał się na zdjęcie bo jest fajny i już :)






Na dobranoc
Dobry wieczór
Miś pluszowy śpiewa wam...

Pudełko na drobiazgi - do kompletu :)


I to tyle. Dobranoc :*

6 komentarzy:

goja pisze...

Misiek prawdziwy model:]
karteczka przśliczny słodziak:]

Werciakol pisze...

"Piękna Weronika" bardzo dziękuje;) i naprawdę poprawia humor;) a perełki zaraz policzę;) A tak potem zajrzałam do Marysinej walizy z misiami a tam brat bliźniak modelowego misia tylko,że w innym kolorku;)w pudełku zagościły te piękne motylki:D

Magda Wisiorek pisze...

Dziękuję :) w imieniu swoim i miśka ;)

Magda Wisiorek pisze...

Się cieszę :D

Unknown pisze...

na mnie podziałała :-) karteczka oczywiście...

Magda Wisiorek pisze...

I o to chodziło :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...