czwartek, 10 czerwca 2021

Zaproszenia na roczek Wojtusia

Dzień dobry!

Dzisiaj przychodzę z zaproszeniami na roczek. W projekcie użyłam tylko jednego wykrojnika Rosy Owl. Posłużył mi do wycięcia napisu oraz do... zrobienia bannerków. Do ich wykonania wykorzystałam skrawki papieru, które przycięłam do określonego wymiaru. Bardzo lubię wykrojniki, których można użyć na wiele sposobów!

Hello! 

Today I prepared first birthday invitations. I only used one Rosy Owl die in the project. It was used to cut out the inscription and... to make banners. To make them I used scraps of paper that I cut to a specific size. I really like dies that can be used in many ways!




 
Użyłam:

I used:

  
 
Miłego dnia! 
 
Have a nice day!
 

1 komentarz:

Craftfanka pisze...

Prześliczne zaproszenia:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...